Friday, February 24, 2012

new look...still pink....hehehe...

hai sume... ade perubahankan dekat blog Ieyda.... penat taw Ieyda buat... korang taw ker yang Ieyda penat... penat menaip,penat coding n penat mcm2 larh... dah taw penat sape soh buat kan... alah bukan selalu..... k larh Ieyda nak tewuskan mengedit blog ieyda nie... bye

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

Tuesday, February 21, 2012

For u guys....



huhuhuhu.... weh seyes aku rindu kat ampa suma... love u guys.... aku asa macam nak balek ja kat sekolah tu... mak aku ada tanya nak balek ka kat sekolah tu.. tapi bertuah la kalu aku kata nak... tebai muka aku...ahaha... bila aku ingat balek kenangan-kenangan slama 3 tahun aku jadi sebak sangat... aku taw la aku tak sefamos hmpa ka.. tapi aku rindu hampa sangat-sangat... nnty ada masa aku pi sekolah tu nah.... nanty kalu hampa buat jamuan ka apa ka jemput-jemput la...hehehe... btw hampa blajaq elok-elok nah... to safa,mizan athirah, teeny,zaty,alyn,nad,pini,amani,zawani,paan,naim,pit at,mimi,fatin,bazlin,amira,baya,wahida,pait,atif,khairil,citon n semua la... aku nak wat list pown aku lupa sebenarnya... hehehe.. lawak ja... weh buat yang terbaek taw... ok la.. tadi ada banyak nak taip.. elok dapat taip ja tewus aku lupa... bye.. salam...








✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

Monday, February 13, 2012

Berdebar hatiku..:P


hye semua.. wah malas la nak hapdet blog tapi disebabkan Ieyda nak kongsikan cerita Ieyda hapdet gak dengan ikhlas hati... wah nak mula dekat mana tu erk??
ok Ieyda nak cita la nie.... cer sabo.... sebenarnya Ieyda miss gila kat kwn-kwn skolah lama... ekpecely kat someone tu.... tak yah taw la nama dia apa... seyes Ieyda miss gegila... dah la pengetua skolah tu dah tukar yang baru... tak best la... kepada sesapa yang pernah pindah sekolah tu dia taw la mcm mna rindunya kat kwn skolah lama....

ok dh habes cita tu now Ieyda nak cita pasal kwn-kwn baru kat sekolah tu... semuanya ok la... tapi tak semua la... tapi 98% ok.... n ngan budak laki klas Ieyda tu Ieyda tak berapa rapat sangat n tak berapa kenal sangat.. sebab Ieydakan pemalu... chewah... tapi yang paling best ada sowg budak laki tu dy terlebih pemalu daripada Ieyda..mesti korang tak caya kan.... Ieyda tak kisah korang nak caya ke tak yang penting Ieyda cakap benda yang betol... n Ieyda ada minat kat sowg mamat nie.. nama,jurusan,kelas n whatever tak disiarkan ok... tadi mata kami tertaut..ter ja ok.. pas 2 kami kaku jap lepas tu buat keja masing-masing... tapi Ieyda tak kisah sangat.. Ieyda setia pada yang satu...aicece.... lagi pown Ieyda dengar khabar angin la yang dia dh ada makwe... tak pa la.... Ieyda g kolah tu nak belaja bukan nak bercinta...

whatever la... ok yang paling ieyda tak sabar kan3... besok ieyda nak p ladang anggur ngan bdak-budak kelab sains pertanian... best beb... xsabar giler... k larh... bye....

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

Friday, February 10, 2012

Heloo


hai semua... wah lama kan Ieyda xhapdet blog nih... dh duduk hostel nak hapdet mcm mna... but now... Ieyda bleh hapdet tiap-tiap hari coz Ieyda dah tak duduk kat hostel dah coz tak tahan... Ieyda tak taw nak urus masa so nak stady payah... dah la malas nak basoh baju... naseb mak Ieyda tak marah.... hehehe... bye malas nak cite hape-hape...

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

Saturday, February 4, 2012

Hostel


hyep... wah lama gak kan Ieyda xhapdet blog nie... sampai ada tikus masok dah dlm blog nih... kehkehkeh.... ok Ieyda penah hapdet post pasal hostel sblum nie tapi Ieyda dah delete... segan lak owang baca... ok memang Ieyda still tak boleh tahan duduk kat asrama.. tapi setiap kali solat Ieyda akan doa supaya Allah tabahkan hati Ieyda masa duduk kat asrama... tapi kalu Ieyda tak leh tahan gak maybe tawun depan Ieyda dah tak mau duduk kat asrama dah... sebab?? sebb tawun depan Ieyda dah ada lesen.. so Ieyda nak berulang.... I don't care... bila Ieyda rasa macam lama nak duduk kat asrama ja mesti Ieyda ingatkan yang dalam 6 or 7 bulan ja lagi nak duduk kat asrama... sebab Ieyda kat 6 or 7 bulan??? ye la kalu dah tolak segala macam cuti tu tak ke tinggal 6 or 7 bulan je lagi.... kan3... pandai tak Ieyda...

Sebenarnya ada banyak sebab Ieyda tak tahan duduk kat asrama...sebab pertama mesti la tak leh berenggang ngan mak n ayah kan... sebb yang laen ialah Ieyda tak boleh kejar masa ok... sebb kalu duduk kat hostel kna kejar masa... ye la... cikgu kata kalu duduk asrama lagi bek sebab boleh ulang kaji ngan kawan2 kan... pastu cikgu kata kalu duduk asrama boleh belajar duduk kat asrama sebb nnty bila masok universiti pown kna duduk kat asrama jugak... ada banyak beza duduk kat asrama universiti n asrama sekolah.... asrama universiti boleh wak masok netbook, nset n alat2 telekomunikasi yang laen... senang... dorm dy pown ada dua orang ja... kalu dorm sekolah ada lebih daripada sepuluh... dorm Ieyda ada 25 orang.... n asrama sekolah tak boleh wak masok nset, netbook n yang laen2... sebab Ieyda tak kluar asrama tawun nie?? sebab Ieyda pkir tawun nie mak ngan ayah Ieyda dah banyak abeh duet kat Ieyda semata-mata nak masokkan Ieyda kat hostel tu... so Ieyda kena la kuatkan aty ckit kan... memang Ieyda akan nangis tiap2 ari... kalu balek umah pown Ieyda akan nangis jugak sebb Ieyda selalu bandingkan sekolah lama Ieyda ngan sekolah bawu Ieyda...... dah la tak nak citer dah... air mmata dah berlinangan dah nie....hukhukhuk

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

copyright: Hak milik Blog Syahida Razak