Saturday, January 7, 2012

Problem Again


hai sume... hurm nak taw knapa Ieyda punya post title kali nie "Problem Again"?? hurm mau taknya dlu sblom knduri umah Ieyda pown da masalah sbb nak knduri skarang nie lpas knduri datang masalah lain lak... hurm.. sory la Ieyda tak leh nak cita masalah nie sbb private ckit... masalah kluarga ja.... so tak leh nak heboh-heboh so Ieyda harap korang paham-paham la yer... Ieyda tak nak aibkan orang len...

tapi problem nie yang membuatkan Ieyda sedih sangat... entah la... Ieyda rasa mcm nak nangis pown ada.... kepada owg yang berkaitan "saya berdoa supaya awak akan mendapat balasan yang setimpal kepada perkara yang awak dah lakukan dekat keluarga saya... Saya tak kan maafkan awak sampai saya mati kecuali awak datang minta maaf dengan keluarga saya!!"

ok larh Ieyda dah tak larat nak taip dah.....

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

No comments:

Post a Comment

copyright: Hak milik Blog Syahida Razak