Sunday, January 22, 2012

My Sister In Law


hyep peeps... hurm smlm Ieyda tido lena giler.. apa tak nya bayangkan dua tiga hari lepas Ieyda asyik tido lewat pastu kna bangun awal.. sebab apa?? sebab Ieyda duduk asrama la... ok bagi yang dah lama follow Ieyda dia tahu la tapi yang baru follow Ieyda meh Ieyda nak gitau.. Bulan Disember 2011 abg Ieyda kahwin now kak Ipar Ieyda ada kat umah Ieyda... tapi yang ieyda herannya mak Ieyda macam tak berapa suka kat kak ipar Ieyda tu... memang Ieyda tak boleh nak cita dengan panjang lebar sebab tak larat nak taip taw... panjang sangat.. Ieyda kesian sangat kat kak ipar ieyda tu tapi nak buat macam mna kalu Iyeda tegur mak Ieyda karang ada pulak yang kecik ati... susah betul la.. ada sesiapa yang tahu tak macam mna nak selesaikan benda nie...??? pless.... I need your help...

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

3 comments:

  1. adik bincang la sama mak adik secara perlahan. dari hati ke hati.. tanya sama mama adik.. kenapa mak macm tak suka je sama akak ipar adik tu.

    ReplyDelete
  2. you're welcome dear.. cari masa yg teppat nak tanya ppekara tu taw...

    ReplyDelete

copyright: Hak milik Blog Syahida Razak