Tuesday, January 24, 2012

Allayarham Izwan Pilus


hyep semua... harini tetiba je teringatkan kat Allayarham Izwan Pilus.... mcm mna boleh teringat?? tadi Ieyda tengah layan lagu kat nfon Ieyda tetiba je kluar lagu Indah Lelapku... bila dengar je tewus Ieyda jadi emo n tewus nangis... over kan... tapi seyes korang nak tawu tak Ieyda memang minat kat Izwan masa Ieyda darjah 4 ag.. masa tu Izwan dlm pertandingan ape ntah kat RTM lepas tu Ieyda yakin mesti Izwan yang menang.. lepas tu lama dah tak dengar cerita pasal Izwan... Ieyda pown lupa kat Izwan... pastu masa 2009 masa Akademi Fantasia(AF7) Ieyda minat kat Aril bukan minat sebab apa keh.. Ieyda minat kat diaorang sebab suara depa sedap okeh... masa tu Ieyda tak tawu lagi yang Aril tu adek Izwan.. lepas tu kakak Ieyda gtaw Aril adek Izwan... tewus Ieyda ingat kat Izwan....

but now he's past away... Allah lebih sayangkan dia... suara Izwan sedap sangat.. bila dengar balek lagu dia jdi sayu ja... n bila baca ntri,surat khabar n other pasal Izwan before he gone sedih sangat... n dia prihatin sangat... Ieyda harap rohnya ditempatkan di tempat orang-orang beriman n di cucuri rahmat...AL-FATIHAH...







p/s: bukan Ieyda tak leh terima pemergian beliau buma Ieyda rasa sayu ja bila dengar lagu yang pernah arwah nyanyi... memang la mula-mula nie sayu kan tapi bila dh lama lupa cmtu jer... bagaimana pown kalu ada ahli keluarga arwah 'terbaca' ntri nie Ieyda ucapkan takziah kepada keluarga arwah... arwah ialah anak seni yang baek....



✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

No comments:

Post a Comment

copyright: Hak milik Blog Syahida Razak