Friday, December 16, 2011

Fever Again..


Hye ols... sory la Ieyda dah tak letakkan cerpen Puteri Pilihanku tu sebab Ieyda tak larat nak copy coz panjang sangat... ok.. hari nie tetiba ja demam.. bangun pagi tadi ok ja tapi lepas-lepas Ieyda baca paper smbil berjemur dgn panas pagi tetiba sakit kepala n tewus demam.. Hadui dah la dua minggu lepas dah demam dah... Pastu besok dh la nak kluar beli barang-barang nak kenduri.. kalu tak lega jugak alamatnya tak leh ikot la... wuaaaaa.....

korang macam mana sihat ker?? baru jer semalam kawan Ieyda tanya Ieyda sihat ke tak....n Ieyda jawab terlebih sihat tengok-tengok hari nie demam plak... nak makan pown tak lalu..tadi pown makan nasi setengah senduk nasi jewr.. tu pown sebab nak makan ubat....

k larh... ols... Ieyda dah tak larat nak taip....bye..:)

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

No comments:

Post a Comment

copyright: Hak milik Blog Syahida Razak