Saturday, November 5, 2011

~MIMPI~

Assalamualaikum...dan selamat pagi... ari nie aku update blog awal-awal sebab nk cite yang semalam aku mimpi pelik sangat... nak tau ka aku mimpi apa?? ok aku nak cite nie... semalam aku tidor lewat la jugak... sebab tengok anugerah skrin kan... ehe... ok..ok... first aku mimpi aku kawin terpaksa pastu dalam terpaksa-terpaksa aku pown dalam diam mang ada rasa rindu bila berjauhan and rasa risau gak sama ada dia dah makan ke belum... tapi yang aku dapat tau laki dalam mimpi aku tu keje dia doktot doktor... hurm kalu betol-betol dapat Alhamdulillah la.... n lpas tu aku dah xhengat apa-apa dah...

Second mimpi lak aku mimpi aku pi sekolah tapi rindu kat laki tadi masih ada.... pastu satu kejadian telah berlaku... kejadian tu pelik sangat iaitu kabus mai dengan laju sangat sampaikan ada yang sesak nafas... then kami lari ke padang sekolah... hurm... aku xtaw larh sama ada yang ni petunjuk or mainan syaitan... sebab apa aku kata petunjuk sebab selalunya aku mimpi benda yang sama ja... pastu la nie kan asal ada cite pape ja mesti malam tu aku akan mimpi benda yang telah berlaku atau aku akan mimpi benda yang aku nagan kawan-kawan aku dok cite...

Third aku mimpi banjir... masa nie mimpi aku bersambung ngan mimpi first tadi tapi aku cite terlangkau ckit... aku mimpi banjir nie xberapa teruk sangat... just air naik atas batas sikit jewr.... tapi aku bahagia dengan mimpi first tadi tuh... la nie bawu aku taw rasa rindu yang teramat sangat kat sapa-sapa yang bawu kawin ke yang tengah kapel ka... n whatever larh... aku harap nanti aku betol dapat apa yang aku mimpi yang first tadi 2....

And last mimpi aku ialah aku mimpi aku lari balik dengan Farihah n kami ikot jalan jauh dalam perjalanan kami jumpa labah-labah besar sangat daripada kami tp dah mati lah... tapi mang banyak... takot pown ada...dalam takot tu ada harap sangat laki yang aku mimpi first tadi mai selamatkan aku.... eheh gediks... lantak lah janji aku bahagia...

k larh aku asa abeh dah kowt aku citer bab mimpi aku tadi...

Nie len pnya citer lak.... tadi aku on fb pastu aku tinggal la laptop aku kat atas meja pastu aku g tolong mak aku kupas nyok pas abeh kupas nyok aku mai kat laptop aku tengok-tengok kucing aku dok diri smabil tengok laptop aku... jangan katakan tuan kucing pown teringin nak min fb... kucing zaman siber betol la....

k larh aku dah xlarat nak taip lagi dah.... dada... tata...

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

No comments:

Post a Comment

copyright: Hak milik Blog Syahida Razak