Friday, November 25, 2011

I'M VERY VERY BORING

    Assalamualaikum n selamat petang... hurm.. harini seyes series bosan... bukan harini ja hari-hari yang lain pon bosan gak..kalu aku nak keluar gi umah kawan-kawan aku kofem mak aku ajukan macam-macam soalan... aku bosan.. xdak sapa yang boleh buat aku gelak... harapkan tv?? bosan... aku nakkan orang yang boleh wat aku ketawa... rasa macam nak nagis pown ada.. kalu korang nak taw smalam aku nangis samapi bengkak mata n sampai terlena sebab penat.. apa tak nya.. aku nak kan kebebasan... aku nak kluar ngan kengkawan aku tapi mak aku asyik dok contol aku ja... dah la aku dh xdk mood nk cita.. aku bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

No comments:

Post a Comment

copyright: Hak milik Blog Syahida Razak