Wednesday, November 9, 2011

BoSaN GiLeR...:(

Assalamualaikum.. n selamat malam.. hari nie aku tak tahu nak tulis apa... aku malas sangat nak taip... entah lah kenapa... mungkin tak ada kawan yang nak chat ngan aku kot kat dalam fb... lagi pon kat kolah tadi aku dah balas dendam kat mimi... aku tak cakap ngan dia ari nie... aku ckap skit ja... aku cakap benda yang penting ja... buang masa aku ja kalu cakap ngan dia bab2 bnda yang aku buat tiap2 ari n bg aku asa seronok... respon dia senang ja... aku cita yang len soalan yang bakal dia ajukan lari daripada topik yang aku dok cita 2... kalu korang ada time tu mesti korang rasa malu, kecil aty, marah dll.... bayangkan berbuih mulut korang cita last2 dia wat bodo ja...


Aku dah nek pedap dah ngan depa... aku harap sangat tawun depan aku boleh pindah n tak jumpa dah depa... dulu boleh la aku kata depa best friends aku.. tapi la sory... depa boleh la kata miss aku la apa la... tapi boleh bayang ark kalu depa pi kolah depa dok cita benda yang depa dh lalui... aku dok macam tnggul kat ctu.... mak aku lahirkan aku sebagai manusia bukan tunggul kayu... knapa aku kata depa anggap aku macam tunggul kayu?? ya la time senang aku depa tak nampak... tapi bila susah aku la yang depa nampak... la nie ikot suka aty ampa nk wat pa.. aku xmaw amek taw dah pasal depa... depa dah tak dak dalam kamus kawan sejati dalam hidup aku... i'm sorry...


Tengok kalu aku dah bosan macam2 larh aku merapu... tapi ada aku kisah.. janji blog nie boleh aku jadikan untuk meluahkan perasaan aku... k Assalamualaikum...

✿ Haep Thanks coz sudi singgah sini and baca entry Ieyda ✿

1 comment:

copyright: Hak milik Blog Syahida Razak